tiistai 14. maaliskuuta 2017

Stella Polaris


Meidän koulussa oli ilmiöviikot. Ilmiöviikon ensinmäisellä viikolla meillä kävi esiintymässä Stella Polaris. Stella Polaris on iprovisaatioteatteri. Oppilaat kokoontuivat saliin kuuntelemaan esiintymistä. Esitystä mentiin katsomaan 3 eri ryhmässä eri aikaan. Kun minä olin katsomassa esitystä, niin me jumpattiin sormilla ja käsillä. Esiintyjät näyttivät meille iprovisaatioteatteria ja myös oppilaat ja opettajat saivat mennä vapaaehtoiseksi lavalle. Ensinmäiset vapaaehtoiset pelasivat peliä, jossa vapaaehtoiset ja esiintyjät menivät riviin ja sanoivat vuorottellen ihan minkä vaan sanan ja siitä tuli tarina. Minun mielestä tarina oli tosi huvittava ja muutenkin esityksen aikana opettajat ja oppilaat  nauroivat. Seuraavana sitten valittiin uudet vapaaehtoiset. Minä olin yksi niistä ja siinä minä ja toinen vapaahtoinen jouduttiin kuiskamaan korvaan ihan mikä sana vain. Ensin he normaalisti keskustelivat ja sitten joskus he kysyivät jotain sanaa, mikä teki kerronnasta hauskan. Viimeisessä esityksessä opettaja pääsi vapaaehtoiseksi ja se oli tosi hauskaa ja kaikki nauroivat. Esityksen lopussa he kumarsivat ja me taputimme.

Valentiina Ibrahimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti